tirsdag 25. oktober 2011

Senestrekk eller sceneskrekk

Har både senestrekk og sceneskrekk, dette blir jo bare tøys og tull. Jeg har faktisk senestrekk i tommelen på min dyrbare høyre hånd. Pådro meg dette på lørdag, men av uviss grunn. Her sitter jeg nå og skriver  kun med venstre hånd og det går utrolig tregt. Når det gjelder sceneskrekken, er ikke det noe problem for meg, da jeg aldrig oppholder meg på noen scene, bare tøys og tull.
Håper hånda blir like fin igjen snart, slik at jeg får brukt den på syrommet, har ikke tid til dette midt i juleforberedelsene.
I går var det nøyaktig to måneder til julaften og jeg kjenner et snev av det de kaller "tidsklemma".
Da jeg ikke har noe nylig produsert å vise frem, blir det også denne gangen noe fra tidligere tider.





Adventsløperne og brikken har jeg laget i lin (avstivet med vliselin) og med bomullsstoff i ramme, lukkekant og applikasjon. Det finnes ikke to som er helt like, størrelsen varierer også, men de er like i fargevalg og utforming. Populære ting som jeg har laget en god del av for salg.

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny blogg. Gleder meg til å følge med framover. Håper tommelen blir bra snart Klem Jofrid

    SvarSlett
  2. Hei Jofrid!
    Takk for hyggelig melding! Jeg for bare være i ro noen dager så blir det nok bedre snart.
    Klem Elna :o)

    SvarSlett
  3. Man blir ganske handikappet når tommelen ikke virker...God bedring! Nydelige løpere og brikker. Enkelt, men veldig lekkert!

    SvarSlett
  4. Hei Kjellfrid!
    Takk for tilbakemelding, koselig at du liker det jeg lager :o)

    SvarSlett
  5. Gratulerer og velkommen som blogger. Mye fint som du har laget.
    Takk for at du vil følge bloggen min. Jeg er nå din 9. følger.

    Lykke til videre. Jeg skal følge med deg.

    Astrid

    SvarSlett
  6. Hei Astrid!
    Takk for hyggelig velkomst! Alltid spennende hver gang jeg går inn her for å se om noen nye har lagt igjen en kommentar til meg.
    Hilsen Elna

    SvarSlett