mandag 2. april 2012

GOD PÅSKE TIL ALLE BLOGGERE!

Jeg er veldig lite aktiv her på bloggen min for tiden, har litt dårlig samvittighet for det. Dere andre er alle så flinke til å oppdatere, noen gjør det til og med daglig. Denne våren og sommeren vil nok gå med til flytting og oppussing, håper å være tilbake i gjenge ut på høsten en gang. Men jeg har da noen minutter til å droppe innom de bloggene jeg følger, alltid spennende å se hva dere legger ut av artige tekster og flotte arbeider. Påsken i år tilbringer jeg som før en del timer på syrommet, men det er nok desverre ikke for å sy, det er for å pakke hele syrommet ned i pappesker og plastkasser. Jeg var ikke klar over hvor mye det er mulig å samle på seg gjennom årene av ulike "duppeditter" og annet "nyttig". I alle kroker og hjørner, under og over, inni og utenpå, høyt og lavt, ingen skal komme å si at ikke jeg har utnyttet plassen på syrommet mitt.

Jeg ønsker dere alle sammen en riktig               GOD PÅSKE                     med mange koselige timer med håndarbeid!

Legger ut litt påskestemning i form av noen bilder av tidligere arbeider:


Noen må jobbe også i påsken:



Gult er kult:

Påskestemning:


Te-kos til frokost:



GOD PÅSKE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar