fredag 13. april 2012

Fredag 13.

I dag er det fredag 13. april, ingen hvilken som helst fredag, men den 13. Dette er dagen da man i følge overtroiske mennesker ikke må tråkke på de hvite feltene i fotgjengerfelt, kumlokk, skjøter i gulvbelegg o.l, eller man må være forsiktig så man ikke knuser speil, eller dreper vevkjærringer (edderkopper), og man skal være ekstra varsom om det går en sort katt over veien når en kjører bil.
Selv er jeg ikke spesielt engstlig av meg med tanke på nevnte ting man bør ta hensyn til, dagen går som alle andre dager, plutselig så er den over og glemt. Jeg har levd en stund slik at jeg har fått med meg en del fredager på datoen 13., men har ennå ikke merket forskjell på kombinasjonen med ukedag fredag og dato 13, sett i forhold til andre ukedager og datoer.

Ønsker alle som besøker bloggen her, en riktig god helg og en trygg og god fredag 13.


Soloppgang

Kjøkkensett med epler



Pasteller i sommer



Legg gjerne i igjen en kommentar på innlegget mitt, alltid hyggelig :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar