søndag 30. oktober 2011

Søndag kveld

Det er søndag kveld og helgen er over for denne uken. Fredag fikk jeg et par timer på syrommet, sydde en del mapper til "snytepapir" (Kleenex). De ble søte med blonder på, kjekke venninnegaver. Fikk jobbet litt på noen UFOer, litt lukkekanter osv.
Lørdagen gikk med til en Sverigetur sammen med mannen min, reiste med båt fra Sandefjord kl 07:00 (alt for tidlig egentlig), men da var vi hjemme ved 15-tiden, og det er deilig. Fikk handlet inn både mat og klær.
I dag har jeg også fått noen timer på syrommet, har quiltet en juleløper (maken til den som jeg har lagt ut bilde på her, den med bjelle og kuler på), denne er med rød ramme. Jeg har tegnet opp alle delene til applikasjon på flisofix, det gjenstår å finne passende stoffer til disse.

Legger ut bilder av tidligere arbeid i dag igjen.

Epleblomt heter denne, med påsydde perler som støvbærere.

Været har vært nydelig i dag, legger derfor ved sola mi....

3 kommentarer:

  1. Hi! I LOVE that quilt! It's so stunning!! All of quilts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world! :)

    SvarSlett
  2. Hi Ulla`s Quilt World!
    Allways nice when somebody likes the products that i have made. :o)

    SvarSlett