lørdag 9. juni 2012

FORSOMMERTID - LYSETS TID

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe på bloggen min. Jeg har vært opptatt med flytting og sykdom i nær familie. Sommeren er vel heller ikke den tiden av året hvor folk er mest aktive på nettet, en må jo passe på å få vært ute i frisk luft for å lade batteriene for en ny høst og vinter.
Vi har flyttet fra leilighet til hus og hage, det er jo en overgang, men jeg trives med hagearbeid hvis det bare ikke blir for mye av det. Her har vi akkurat nok til ikke å bli lei og det er en deilig plass med mye sol.
Syrommet er nesten på plass nå, jeg skal bare male et skap og henge opp noen hyller på veggen, fylle opp skaper og hyller med alle de hyggelige sysakene mine. Jeg gleder meg til å få alt på plass igjen, til å bruke symaskinene som har vært på service i denne perioden.
Sommertid er også Stitcherytid, fint å kunne sitte ute og brodere fine ting som senere kan settes inn i et større arbeid på høsten.

Jeg har kjøpt et av AnnAKa`s nye mønster "Mobilt syrom", gleder meg til å se nærmere på det. Hennes mønster er veldig greie å følge, da hun er flink til å forklare på en forståelig måte for oss som ikke er så garva i gamet.

HA EN GOD OG DEILIG FORSOMMER  ALLE SAMMEN!


Ku-løper fra Quiltemagasinet:


Glade kuer i friluft:


Sommerfugler i blomstereng:




:o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o)

2 kommentarer: